10 Haziran 2013 Pazartesi

Şampiyon!



Yarın gelir mi, bunu bilmiyorum. Ama kupanın geldiğini biliyorum. 2002 senesinden itibaren, yaklaşık 11 senedir bu kupayı bekliyorum. Jason Keep’in son saniyede Daçka’ya 2/2 atarak ligde kalmamızı sağladığını da, Fitch’in ilk 2 maçında 60 sayının üstünde attığını da, küme düşme cezası alıp son maçta Fenerbahçe’nin Bornova’ya yatarak (Play-off’ta eşleştiler ve 2 gün sonra Fenerbahçe 30 attı) play-off’a kalamadığımızı da hatırlıyorum.

Bu takımın kahrını çok çektik. Ama hak ettik. Ahmet Cömert’teki lig maçlarına giden 20-30 kişi hak etti, benim için en büyük emekçi onlar. GSBasket’in kurucularından Arda abiye ve arkadaşlarına, twitter’da tüm sezon takıma kafa yoran insanlara armağan olsun bu şampiyonluk. Başkanından, oyuncusuna, maça gelemeyip dualarını gönderen insanlara selam olsun.


Bu aralar çok tekrarlıyorum ama, sizi çok seviyorum.

Hiç yorum yok: